VERZENDEN & RETOURNEREN

VERZENDEN

Je bestelling wordt verzonden zodra wij de betaling hebben ontvangen. Wij verzenden alles bij je thuis met DHL. Wil je je bestelling liever bij een DHL punt ophalen? Laat dit dan even weten bij je bestelling.

Verzendkosten. 

 brievenbuspakketjegratis
Venlo, Blerick 3,955,75vanaf 35,-
Velden3,955,75vanaf 35,-
Tegelen3,955,75vanaf 35,-
Nederland 3,955,75vanaf 35,-
Belgie9,-9,-vanaf 60,-
Duitsland7,507,50vanaf 50,-
 briefPakket 
Venlo e.o.1-2 werkdagen1-2 werkdagenDoor de drukte, kan het zijn dat het een dagje langer duurt.
Nederland1-2 werkdagen1-2 werkdagenDoor de drukte, kan het zijn dat het een dagje langer duurt.
België3-4 dagen3-4 dagen 
Duitsland3-4 dagen3-4 dagen 

Bovenstaande levertermijnen worden door DHL en PostNL voor 95% van de leveringen gehaald.

RETOURNEREN

Retourzending tot 14 dagen na ontvangst - niet goed geld terug. Let op! De datum van de poststempel geldt.

Indien het onverhoopt gebeurt dat je iets koopt waar je eigenlijk toch een andere verwachting van had dan is retourneren geen probleem. Geen lastige vragen, geen gedoe.

Hoe retourneer ik een product?

  • De retour dient aangemeld te worden door een mail te sturen naar info@spekbonen.nl. 
  • De terugzending dient voldoende gefrankeerd te zijn, op eigen kosten. Dit geldt ook bij omruiling.
    (Voor zendingen uit Venlo, Blerick en Tegelen geldt dat we deze zelf op komen halen. In dat geval is retour gratis. Stuur je ze zelf retour, dan zijn de kosten op eigen rekening)
  • De zending dient binnen de datum van aflevering en 14e zicht dag gepost te zijn, de datum van de poststempel geldt.
  • Artikel(en) zijn ongebruikt en onbeschadigd. Een retour pakket blijft tot ontvangst de verantwoordelijkheid van jou als zender.
  • als na retour het totaalbedrag van de artikelen onder de 35,- komt, worden de oorspronkelijke verzendkosten alsnog in rekening gebracht.

Mocht je bestelling niet aan deze voorwaarden voldoen dan wordt de retourzending niet door ons in ontvangst genomen. Het pakket gaat dan per omgaande retour naar de opgegeven afzender. De portokosten die bij het terugzenden verbonden zijn, zijn voor rekening van de opgegeven afzender.

Indien de zending beschadigd bij je is afgeleverd, meldt dit dan zo snel mogelijk binnen 24 uur aan de klantenservice via info@spekbonen.nl

Retouren kunnen verzonden worden naar:

spek & bonen
tav afdeling retouren
parade 24
5911 CC Venlo

Pakjes mogen in overleg met spek & bonen naar een afhaalpunt van Postnl of DHL gestuurd worden.
Doe dit wel echt in overleg want als we niet weten dat er op een afhaalpunt een pakje voor ons ligt, kunnen we het niet afhalen en ook niet terugbetalen, dus laat het ons zeker weten.

Zo meld je een retour aan:

Stap 1: Stuur een mailtje naar info@spekbonen.nl.  met daarin het ordernummer en de artikelen die je wilt retourneren.

Stap 2: Geef aan waarom je het item wilt retourneren. Mocht je een andere maat willen ontvangen dan kun je deze opnieuw bestellen via onze webshop.

Stap 3: Verstuur je mail, de retour is nu aangemeld.

Stap 4: Het pakketje kan nu op de post! Kosten voor het terug sturen zijn voor eigen rekening. Wanneer we je retour goed en onbeschadigd hebben ontvangen zullen we het retour bedrag aan je terug betalen*

*Is je order gratis verzonden maar kom je onder de €35,- na het retourneren dan zullen wij de gemaakte verzendkosten van €3,95 of €5,75 in rekening brengen.

Terug betalingen:

We streven er naar om een terug betalingen binnen 7 werkdagen in orde te maken.